Napotki za pripravo gradiva za spletno stran z mislijo na SEO

Na uvrstitev vaše spletne strani v iskalnikih lahko pomembno vplivate sami. To storite z vsebinami, ki jih na spletni strani objavljate, zato sledi nekaj kratkih, a pomembnih nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani:

  1. Določite ključne besede na vaši spletni strani. Ključna beseda je iskalni pojem, ki ga vaše potencialne stranke vpišejo v iskalnike, ko želijo najti ponudnike vaših storitev. Priporočeno je, da se osredotočite na 3-5 ključnih besed, ki najbolje opišejo vašo spletno stran.
  2. Poskrbite za življenje vaše spletne strani. Pogosto dodajajte nove vsebine. Vsebine naj bodo dobro strukturirane, vsebujejo naj med 300 in 500 besed, uporabljajte tudi podnaslove. Poskrbite, da boste pri pisanju vsebine uporabljali vaše ključne besede (tudi v naslovih in podnaslovih). Nove foto in video galerije dajejo dodatno zanimivost spletni strani, vse to pa poskrbi, da jo bodo spletni iskalniki lažje našli, uporabniki pa jo bodo obiskovali pogosteje in raje. Google ima zelo rad žive spletne strani in jih zato uvršča višje. Poskrbite torej, da se bo na vaši strani ves čas nekaj dogajalo.
  3. Bodite pozorni pri poimenovanju fotografij. Potrudite se, da boste pri poimenovanju fotografij uporabljali vaše ključne besede. Pri poimenovanju fotografij se izogibajte presledkom, saj Googlovi roboti berejo do prvega presledka. Namesto presledkov uporabite vezaje.
    Primer dobrega poimenovanja fotografije:
    Strizenje-psa-Pasji-salon-Dlaka.jpg
  4. Izogibajte se vsemu, kar vašo spletno stran upočasnjuje. Poskrbite, da bodo fotografije primerne velikosti, da torej ne bodo prevelike. Hitrost je pomembna zaradi dveh stvari. Če obstajata dve podobni strani in bo ena hitrejša, bo slednja uvrščena višje. Hitrejše spletne strani prinašajo tudi več konverzij. To pomeni več prodaj, več naročnikov in več klikov.
  5. Poskrbite za čim več povratnih povezav. To najlažje storite tako, da objavite novo vsebino na vaši spletni strani, nato pa povezavo do nje delite na vaši FB strani. Večkrat, kot bodo lahko uporabniki spleta na vašo spletno stran prišli iz drugih spletnih strani ali družabnih omrežij, bolje bo to vplivalo na vašo uvrstitev v iskalnikih. Posledično pa tudi na obisk.